Teknik destek hizmeti nasıl veriliyor?

Teknik destek hizmetleri, online ve telefon aracılığı ile ücretsiz verilmektedir. Yazılımlar hakkındaki her türlü sorunlarınızı destek@prestijsoftware.com adresine e-mail yazarak çözümlü yanıtını alabilirsiniz. Dilerseniz telefon +90 (224) 280 84 71 ile de sorunlarınızı iletebilirsiniz.

Farklı uygulamalar ile entegrasyon sağlıyor musunuz?

Prestij Bilgi Sistemleri AR-GE A.Ş. üretici firma olduğundan her türlü entegrasyon çalışması ayrıca projelendirilerek yapılmaktadır.

Yazılımda özel geliştirmeler yapılabilir mi?

Prestij Bilgi Sistemleri AR-GE A.Ş. bünyesinde geliştirilen yazılımlarımız paket yazılımlar olmakla beraber, uygulanan projenin niteliğine göre firmanın ihtiyaçları doğrultusunda özel çalışmalarında yapılabildiği yazılımlardır. Prestij Bilgi Sistemleri AR-GE A.Ş. geliştirdiği yazılımlar üzerinde değer katabilecek olan tüm geliştirme taleplerini planlanan güncellemelerin içinde yer verir. Bunun dışında firmalar için çok spesifik fakat olmazsa olmaz niteliğindeki geliştirme taleplerine de özel proje kapsamında cevap vermektedir.

Yazılım eğitimleri nasıl veriliyor?

Prestij Bilgi Sistemleri AR-GE A.Ş. bünyesinde Proje Birimi konu ile ilgili planlama yaparak uzaktan ve yerinde eğitim hizmetleri sağlamaktadır.

Yazılımlar ile ilgili Mobil Uygulama mevcut mu?

Prestij Bilgi Sistemleri AR-GE A.Ş kurulduğu yıldan günümüze kadar gelen hastane bilgi yönetim sistemleri tecrübesini, son teknoloji ile birleştirerek Aliva Mobil Hbys geliştirmiştir.

Yazılımda dil desteği mevcut mu?

Yazılımlarımızda 4 dil desteği mevcuttur. İstenilen dilde yayımlanabilecek altyapıya sahiptir.